බොන පාට්



ගිනි පෙට්ටිය 

මේක වුනේ මං  කන්තලේ ඉන්න කාලේ, අපිත් එක්ක හිටපු සංගීත්ට  හවස් වෙනකොට බොයන්න කියල මතක් කරන්න  විතරයි ඕන කවුරු හරි අල්ල ගන්නවා අඩියක් ගහන්න . දවසක් ඔහොම අඩියක් ගගහ ඉන්න ගමන් රෑ එකොළහත් පහුවෙලා එතකොට මිනිහ සිගරට් එකක් පත්තු කරන්න ගිනි කුරක් ගැහුවා , පත්තු වුනේ නෑ දෙවැනි එකත් ගැහුවා පත්තු වුනේ නෑ , තුන්වැනි එකත් නෑ . කොටින්ම පත්තු වුනේම නෑ ගිනි කූරු එකක්වත් පෙට්ටියෙන් බාගයක් විතර ගැහුවත්. පෙඟිලත් නෑ බැලුවම ගිනි පෙට්ටිය.  සංගීත් දැන් යකා නැගලා හතර අතේ බනිනවා.ගිනි පෙට්ටි හදපු එකාගේ ඉඳල.
ඔය අව් අස්සේ මිනිහ දැක්කා ගිනි පෙට්ටිය පිටිපස්සේ තියන ටෙලිෆෝන් නම්බර් එක , බීලත් හිටපු නිසා මිනිහ ගත්තා කෝල් එක්ක ඒ නම්බරේට මේ රෑ . කොහෙද ඉතින් මේ වෙලාවට කස්ටමර් කෙයාර් ඇත්තේ නැනේ , ෆෝන් එක ඉස්සුවේ සෙකියුරිටි අන්කල් කෙනෙක්, සංගීතයා අංකල්ටත් බනිනවා ගිනි පෙට්ටිය පත්තු වෙන්නේ නෑ කියල. අන්කලුත් බය වෙලා හොඳටම කියනවා මහත්තයෝ මං මේකේ සෙකියුරිටි විතරයි මෙන්න අපේ මැනේජර් මහත්තයාගේ නම්බර් එක ඕන නම් මේකට කතා කරලා පැමිණිලි කරන්න කියලා. එහෙම කියල දුන්න කොම්පැනියේ මැනේජර්ගේ  ෆෝන් නම්බර් එක . සංගීතයත් ඇරියේ නෑ ගත්ත මිනිහටත් කෝල් එකක් එහෙම්ම, මහා රෑම මිනිහටත් සංගීතයගේ දෝස් මුරේ අහගන ඉන්න වුනා. අපේ එකා කිව්වේ නෑ සිගරට් පත්තු කරන්න ගියා කියල කිව්වේ ලයිට් ගියාම ඉටි පන්දමක් පත්තු කරන්න ගියා එක ගිනි කුරක්වත් පත්තු වුනේ නෑ , ගනිපු කඩේ නමත් කිව්වා මිනිහට. අර මැනේජරුත් ටිකක් ප්‍රොෆෙෂනල් ඩයල් එකක් , මිනිහ කිව්වා හෙටම එයාගේ ට්‍රින්කෝ ඒරියා මැනේජර්ව එවන්නම් හොයල බලන්න කියල.
කිව්වා වගේම පහුවෙනිදා වහනෙකින් ඇවිල්ල අර කඩේට අපේ සංගීතයටත් කෝල් කරලා තිබුනා . අපේ එකා නෙවෙයි ෆෝන් එක ඉස්සුවේ සතියක් විතර යනකම් දන්නේ නැති නම්බර් වලට .

බීච් එකේ අන්තිම බීම 
 මේක වුනේ මං අක්කරපත්තුවේ හිටපු කාලේ, අපි ගාව සබ් කොන්ත්‍රාත් කරපු ප්‍රගාෂ් ගේ ගෙවල් තිබුනේ  බැටිකලෝ , පෙනුමට ටිකක් මරුමුස් වුනාට හිත හොඳ එකා, දැන් නම් මිනිහ ඕස්ට්‍රේලියාවේ ඉන්නේ බෝට්ටුවෙන් ගිහින් . මිනිහගේ වැඩ ඉවර කරපු සතුටට මිනිහ අපිට පාටියක් දුන්නා , අපිත් එක්ක හිටපු කම්පනියේ සිංහල ඔක්කොම සෙට් එක එතන හිටියා . පාටිය අපි ගත්තේ අක්කරපත්තු බීච් එකේ මටත් ඒ කාලේ ලොකු දැනමුතු කමක් තිබුනෙත් නැහැ ඇත්තටම. බොන්න ගෙනත් තිබුනේ වොඩ්කා එකක් , එහේ කොහෙන්ද ඉතින් හොඳ හොඳ වොඩ්කා , මෙන්ඩිස් වොඩ්කා තමයි තිබුනේ. අපේ සෙට් එකට තියා මටත් එක දානකොට නිකන් ඔලුව කුරෝලු වෙලා ගියා. කට්ටියට එක බෝතලෙන්ම ඔඩ්ඩුසුඩාන් . අපි බිබී හිටියේ බීච්  එකේ බිමට කැනපියක් එලලා බිම වාඩි වෙලා. අපේ කෘ කැබ් එක ඒ කිට්ටුවම නවත්තලා තිබුනේ, මට ටිකක් අවුල් වේගන එනකොට මං හිමීට නැගිටලා ගිහින් කෘ කැබ් එකේ දොර ඇරලා ඇතුලෙන් වාඩි වෙලා හිටියා ටිකක් වෙලා කට්ටියට වැඩේ කරගන යන්න දීලා. මං දන්නේ නම් නෑ මං කොච්චර වෙලා හිටියද කියල එහෙම කොහොම හරි මට ඇහැරුනේ පොඩි ගෝසාවක් ඇහිලා . මං නිකන් එක ඇහැක් ඇරලා බැලුවම මට පේනවා අපේ සමන් ඒ කිව්වේ අපේ ස්ටෝකිපර් නිකන් කුණු මාළු මාලුවෙක් නැට්ටෙන් ඇදන්  යනවා වගේ එකක්. හොඳට ඇස දෙක ඇරලා බැලුවම අපේ වැඩට හිටපු අතුකෝරලව නිර්වස්තරෙන් ඇදගන යනවා  සමන වැල්ලේ එක කකුලකින් අල්ලගන,  කුණු හර්පෙන් බැන බැන .
දඩ බඩ ගාල මං වාහනෙන් බැහැල සිද්ධිය අහ ගත්තා මොකද වුනේ කියල මොකක් වුනත් මටනේ එතන හිටපු උන්ගේ වගකීම තිබ්බේ.
වෙලා තිබුනේ මේකයි බිබී ඉන්න ගමන් කවුරු හරි එකෙක් අතුකොරලයට කම්බුලට ගහල තියනවා උගේ මොකක් හරි කට කැඩිච්ච කතාවකට. ඕකට මල පන්න ගත්ත අතුකොරලයා මුහුදේ පනින්න දුවලා , මුදේ කරවටක් යනකම් ගිහිල්ලත් නැවතිලා නෑ , බැරිම තැන අපේ සමන් තමයි පැනලා පීනලා ගිහින් මේ යකාව කුදලන් ඇවිල්ල තියෙන්නේ. ඒ අරන් ඇවිල්ල උට කනටත් දෙකක් දීල ඇදන් යනකොට තමයි මම දැක්කේ .
එදත් එයින් මං නෙවෙයි වතුර කිට්ටුව බොන්න සෙට් වෙන්නේ දන්නා එකෙක් එක්ක


ගල් මුල් වල පය පැකිලී වැටි වැටි ... ප්‍රේම් 

මේකත් වුනේ මං අක්කරපත්තුවේ ඉන්නකොටම තමයි, අපි වැඩියම සෙට් වුනේ සමන්ගේ කාමරේ , මොකද එක ඔෆිස් එක ගාවම තිබුන නිසාත් ළඟ පාත කාගෙන්වත් කරදරේ කුත් නැති නිසාත්. අක්කරපත්තුවේ රෑ දවල් නැතුව පුදුම රස්නයක් තියෙන්නේ, අරාබියම තමයි එක විදියකට .
එක දවසක් ඉන්නම බැරි නිසා මං කිව්වා කාමරේ නැතුව එළියේ සෙට් වෙමු කියලා අපේ යාර්ඩ් එක තිබුනෙත් එතනම් නිසා හොඳට ඉඩකඩ තිබුනා . වටේම ඉතින් පයිප්ප ගොඩවල් ෆිටින්ග්ස් ගොඩවල් ගොඩ ගහලා තිබුනා. අපි මැද්දේ කැනපියක් බිමට එලලා කට්ටිය වටේට වාඩි වෙලා සෙට් වුනා. ටිකක් වෙලා ඉන්නකොට වෙනදා ගානට බොන ප්‍රේම් මරු කියවන්න ගත්තා, ප්‍රේම් කියන්නේ මගේ කෘ කැබ් එකේ ඩ්‍රයිවර් . අපිටත් පුදුමයි මොකද වුනේ කියල මිනිහට , දැන් මිනිහා නැගිටලා යාර්ඩ් එකේ ඇවිදිනවා . කව්රු හරි ළඟ එන්න හැදුවොත් දුවනවා, මොකක් හරි අව්ලක් වෙලා තමයි කියලා මම කිව්වා මිනිහව අල්ලලා දෙහි ගෙඩියක්වත් පොවන්න කියල, කොහේ අල්ලන්නද මිනිහ දුවනවා යාර්ඩ් එක වටේ අර පයිප්ප ගොඩවල් උඩින් යන්නේ , සරමත් නෑ දැන් ඇඟේ , අපි ලයිට් දාගන නෙවෙයි හිටියේ හඳ එලිය තිබ්බ නිසා, යන්තම් තුන් හතර දෙනෙක් එකතු වෙලා පොර බදලා අල්ලගත්ත මිනිහව , කාමරේට අරගන ගිහින් දෙහි ගෙඩියක් ඔලුවෙයි කකුලෙයි උලලා ඇඳට දාලා අල්ලගන ඉන්නත් උනා මිනිහට නින්ද යනකම්,

මට පස්සේ තමයි හිතුනේ මොකක්ද වෙන්න ඇත්තේ කියල, අරක්කු වලට සිගරට් අළු වැටුනොත් ඔයවගේ පිස්සු කෙලිනවා කියලා මන් අත්දැකීමෙන්ම දන්නවා. අර බිම වාඩි වෙලා බිබී ඉන්නකොට කෝප්ප වලට ලේසියෙන්ම අළු වැටෙන්න පුළුවන් සිගරට් කොට මාරු කරගන්නකොට. කොහොම හරි දවස් දෙකක් යනකම් ප්‍රේම්ට ඇදෙන නැගිටින්නත් බැරි තරමට ඔලුවේ කැක්කුමක් තිබුන,

ඔයිට කලින් මම වලස්මුල්ලේ වැඩකරන කාලේ  සෙට් වෙච්ච දවසක එතන හිටපු අසමජ්ජාතියෙක් තව එකෙක්ට ඕන කමින්ම සිගරට් අළු වීදුරුවට දාල තිබුනා , ඒ යකා දිව්වේ නම් නෑ එතන තිබුන ඇඳක් යට රිංගල ගන්න බැරි වුනා මෙලෝ එකෙක්ට , අන්තිමට ඇඳ ගලවල තමයි එලියට ගත්තේ අර මනුස්සයාව. අර වගේම දවස් ගානක් යනකම් ඔලුවේ කැක්කුමයි වමනෙයි තිබුනා මිනිහටත්,

දොර නම් අරින්නේ  නෑ  අයෙත් 
මේකත් වුනේ මම අක්කරපත්තුවේ ඉන්නකොටම තමයි, අපේ ප්‍රොජෙට් එකේ අන්තිම කාලේ අපි නැවතිලා හිටියේ නින්දවූර් වල ඇකොමඩේෂන්  එහෙක අපි කලින් හිටපු අක්කරපත්තුවේම එකෙන් අපිව මාරු කරා නින්දවූර් එකට කට්ටිය අඩු වෙනකොට. එතන හිටපු ලොක්ක ටිකක් අමුතු නීති දාල තිබුනේ ස්කොල හොස්ටල් එකක් වගේ, රෑ වෙලා එන්න බෑ ඉස්සරහ දොරේ යතුරු එකයි තිබුනේ වෙන කාටවත් දෙන්නේ නෑ  කොපියක්. වේලාසනින් ඇවිල්ල කන්න ඕන නැත්තම් කෑම නෑ , මාසේ මුල චමරියට සල්ලි දෙන්න ඕන කෑවත් නැතත් මාසේට එකම ගාන තමයි. අපි ඉතින් නාහෙට අහන්නේ නැති නිසා කොහොමත් ඕව ගණන් ගත්තෙම නෑ. එක දවසයි මට පරක්කු වෙලා කෑම නැති වුනේ , එදායින් පස්සේ  ඒ චමරියෙන් කෑමත් නැවැත්තුවා අපි ටික දෙනෙක්.
ඔය ඇකෝමඩේෂන් එකේ හිටපු තව මල්ලිලා දෙන්නෙක් දවසක් රෑ වෙලා ඇවිල්ලා තියනවා  අඩියකුත් ගහල. දෙන්නට ටිකක් වැදිලත්  ඉඳල තියෙන්නේ. ආවට දොරේ යතුරක් නැති නිසා කව්රු හරි ඇහැරව ගන තමයි දොර ඇරවගන්න ඕන . එදා ඇකොමඩේෂන්  එකේ වැඩිය කට්ටිය ඉඳලත් නෑ , කොහොම හරි එක ස්ටෝකිපර් කෙනෙක් ඉඳල තියනවා , මිනිහ ටිකක් අහිංසක කන්නේ බොන්නෙත් නැති චරිතයක්. දොරට ගහල වැඩිය සද්ද බද්ද කරන්නත් බෑ වටේම මුස්ලිම් ගෙවල් නිසා , මුන් දෙන්න කොහොම හරි අර ස්ටෝකිපර්ගේ ෆෝන් එකට කෝල් කරලා කරලා ඇහැරවගන තියනවා, මිනිහත් නිදිමතේ ඇවිල්ල දොර ඇරලා දීලා , අරුන් දෙන්න ඉතින් ගෙට ඇවිල්ල දොර වහල ලොක් කරලා නිදාගන.

උදේ කට්ටිය නැගිටලා වැඩට යන්න ලෑස්ති  වෙනකොට  අර ස්ටෝකිපර් ඉන්නවලු මුණ නිකම් කුණ්ඩ හට්ටියක් කරගන . අරුන් දෙන්නත් එක්ක කිසි කතාවක් නැතුව, බැරිම තැන අරුන් දෙන්න හෙමීට ගිහින් ඇහුවලු මොකක්ද වුනේ අයියේ කියල. මල පැනලා අර ස්ටෝකිපර් කිව්වලු මොකක්ද වුනේ , මං  එලියට බැහැල පොඩි චු පාරක් දාපු ටිකට තොපි දෙන්න මාව එලියට දාල දොර වහල නිදා ගත්තා , මං යන්තම් අර පේර ගහ දිගේ බඩගාලා කාමරේට ගියේ කියල. ආයේ   තොපි මැරුණත් දොරවල් නම් අරින්නේ නෑ කිව්වලු.

No comments:

Post a Comment

බාල්දු කථා

ලව් ලොක්

  මේ  තියෙන්නේ  මං දවස ගානෙ  උදේ හවස වැඩට  යන එන පාරේ තියන පාලමක ඇන්ද. මේක පයින් යන මිනිසුන්ටයි පුට්බයිසිකල් වලටයි විතරක් තියෙන පාලමක්. පාලම...