ඉරපඤ්ඤං ගම

මං තලවකැලේ වැඩකරේ ටික කාලයක් උනාට අමතක නොවෙන සිද්ධි  ගොඩක් හම්බ උනා.  පොඩි සයිට් එකක් වුන නිසා  ලොකු වැඩක් තිබුනේ නැහැ මට . තවත් යාළුවෙකුත් හිටපු නිසා මං කරේ මුදල් අංශයේ වැඩ. වියදම් සල්ලි මගේ එකවුන්ට් දවස ගානේ දැමමේ අපේ කොළඹ හෙඩ් ඔෆිස් එකෙන් . ඉතින් මගේ එකවුන්ට් එක තිබුන බැංකුවක් තිබුනේ හැටන් වල . මට දවස ගානේ හැටන් ගිහිල්ලා එන්න උනා  සල්ලි අරගෙන එන්න.
හැටන් නුවර එළිය බස් වැඩිපුර තිබබේ AC බස් . Ac කිව්වට ගාන ගත්තා විතරයි මොකො අමුතුවෙන් AC දාන්න දෙයක් තිබුනේ නැහැනෙ ඒ පාරේ.
එතකොට අපි නැවතිලා හිටියෙ  ඉහල කොත්මලේ ප්‍රෙජෙක්ට් මිනිස්සුන
 අලුතෙන් පදිංචි කරවපු හරියේ ගෙදරක. එතකොටත් ප්‍රොජෙක්ට් එකේ වැඩ යනවා.
එක දවසක් නුවර ඉඳන් අපට බඩු වගයක් එව්වා කොම්පැනි ලොරියක. ලොරියක් කිව්වට ඒක දරහැවක් , ආපු ඩ්‍රැයිවර් ට වෙනම ගානක් දෙන්න ඕන ඒක අරන් ආවට නුවර ඉඳන්. ලොරියෙ තිබුනෙත් පයිප්ප වගයක්. මේ යකා මේක පාර මැද හරවන්න  ගිහින් පාර හරහට නැවතිලා. ඉස්සර රෝද දෙක කාණුවකත් දාගන. අපි එතැනට යනකොට පොලිසියේන් එක ගෝරියි. මෙලෝ වාහනයක් යන්න බෑ පාරෙ. මේක ස්ටාර්ට් කරන්න අනිවායෙන් බැටරියක් කපල් කරල අල්ලන්න ඕන උනත් අපි ගාව තිබුණේ එස්කැවෙටරයක් විතරයි. දැන් එතකොට රෑත් වෙලා. කොහොම හරි කරුවලේම එස්කෑවේටරේ බැටරිය ගලෝගන ඇවිල්ලා කපල් කරලා යන්තම් දරහැව පැත්තකට දාගත්තා. එතකම් ඉතින් දෙපැත්තේන්ම ආපු වාහන කාරයෝ අපේ සනුහරේ මතක්කර කර හිටියා.
ඒකාලේම ඔය ඉහල කොත්මලේ ප්‍රොජෙක්ට් එකේ හිටියා මගේ යාලුවෙක්. මං මිනිහත් එක්ක  ඔය ඒරියා එකේ ටිකක් කරක්  ගැහුවා.
ඔය ඉහල කොත්මලේ පවර් ස්ටේෂන් තිබුණේ නියන්ගම්දොර කියන හරියේ. සෙන්ට් ක්ලෙයාර් ඇල්ල ගාවින් පටන් ගන්න ටනල් එකෙන් ආපු වතූර ටික පවර් ස්ටේෂන් හරහා කොත්මලේ ජලාශයට ගියේ එතනින්. තලවකැලේ ඉඳන් නියන්ගම්දොරට යන පාරේ තිබුණා ගමක් මඩකුඹුර කියලා.  ඇත්තටම ඒ පාරේම නෙවෙයි තිබුණේ මඩකුඹුර  , පාරෙන් පල්ලෙහා තිබුණේ  . මඩකුඹුරට වාහනයක් යනවා නම් කිලෝමීටර් විස්සක් විතර රවුමක් එන්න ඕන නාවලපිටිය පැත්තේන්. නැත්තම් තිබුන ෂෝට් කට් එක තමයි  පඩි අටසීයක් විතර නැගලා තලවකැලේ පාරට එන එක. මඩකුඹුර ගම තියෙන්නේ නිම්නයක පතුලේ  නැගෙනහිර පැත්තේනුයි බස්නාහිර පැත්තේනුයි මහා කඳු දෙකක් පිහිටලා තිබුනා. ඒක නිසා ගමට ඉර පෑව්වේ සීමිත වෙලාවක් විතරයි  උදේ 10ට පායන ඉර හවස 3 වෙනකොට බහිනවා. ඒක නිසා තමයි කට්ටිය මඩකුඹුරට ඉරපඤ්ඤ්‍ං ගම කියලා කිව්වේ. ගමේ කට්ටියට නම් පොඩ්ඩක් කට්ට පනිනවා ඒක කියන කොට.

No comments:

Post a Comment

බාල්දු කථා

ලව් ලොක්

  මේ  තියෙන්නේ  මං දවස ගානෙ  උදේ හවස වැඩට  යන එන පාරේ තියන පාලමක ඇන්ද. මේක පයින් යන මිනිසුන්ටයි පුට්බයිසිකල් වලටයි විතරක් තියෙන පාලමක්. පාලම...