මං කැමති සිංදු

1.  සන්නාලියනේ
2.  සැදී රන් අබරණින්
3.  ආදරයේ රන් විමනේ
4.  මගේ නීල නෙතු සඟලින්
5.  සඳ කැන් වැසිලා
6.  සංගීත මඬලේ
7.  දුවිල්ලෙන් වත්සුණු
8.   සුමනෝ
9.  සිහින නෙලුම් මල්
10. වැහපන් මල් වරුසාවේ
11. කවුරුවත් නෑ  කවුරුවත් නැහැ
12. ඈත එපිට හිම කන්දෙන්
13  පුජාසනයේ ඔබ හිඳුවා
14  එදා වගේ අදත් පොද වැස්ස
15  හිම දියවී හිමාලයේ
16  අමර පෙම් ලතාවේ
17  මා ප්‍රාර්ථනා අශාවෝ
18  පොකුරු පොකුරු මල් සැණකෙළි
19  පුංචි පුතා මගේ ඉස්කෝලේ ගිය
20  ඔබ දෙපා දොවා බැතියෙන්
21  මේ සයුරු මානේ
22  මුතු කුඩ ඉහලන
23  අපි  හැඟුම් වලට ඉඩදී මොහොතක්
24  පාරමී දම් පුරමු අප දෙදෙනා
25  මගේ දෑස ඔබෙයි කියා
26  සඳ රාහු මුඛයෙහි
27  ගිමන් හරින දියඹ දිගේ 
28  සරසවියෙදි හෙට විතරයි 
29  එපා හිරු පායන්න අදින් පසු 
30  මේ ගඟ මේ දුරුකතර ගෙවා
31 කවදාද ආයෙ එන්නේ
32 



No comments:

Post a Comment

බාල්දු කථා

ලව් ලොක්

  මේ  තියෙන්නේ  මං දවස ගානෙ  උදේ හවස වැඩට  යන එන පාරේ තියන පාලමක ඇන්ද. මේක පයින් යන මිනිසුන්ටයි පුට්බයිසිකල් වලටයි විතරක් තියෙන පාලමක්. පාලම...