හොරා පොලිස්



පොලිසිය සමග හොරා පොලිස් සෙල්ලම අපිට කරන්නට වුනේ අක්කරපත්තුවෙදිමය.

මම ඇතුළු අපේ කට්ටියට අපේ අක්කරපත්තු නවාතැනේ මදුවිත සප්පායම් වීම නතර කරන්න සිද්ද වුනේ. අපිත් එක්ක වැඩ කරපු මුස්ලිම් සහෝදරයෝ ටික දවසක් සෙට් වුනාට පස්සේ. සින්දුවක කියා එවැනි රස මොහොතවල් ඔවුන්ට ලැබෙන්නේ කලාතුරකින් නිසා  සංගීත සාජයේ සද්දේ ලව්ඩ්ස් ස්පිකර් වඩා ඉහල ගිහිපු නිසාත්  වටේ පිටේ කට්ටිය පොඩි සද්දයක් දැම්මාමට පස්සේ  අපේ සද්දෙත් නිකම්ම බැහැල ගියා. එදා ඉදන් අපේ සෙට් වීමේ ස්ථානීය වෙනසක් සිද්ද  කරන්නත් වුනා. අපේ සමන් නැවතිලා හිටියේ ඔෆිස් එක තිබුන බිල්ඩින් එකට  අයත්  කාමරයක . ළඟ පාත ගෙවල් තිබුනෙත් වැඩි නිසා අපි තීරණේ කරා අපේ තිප්පල එතන බවට පත්කරගන්න.

එතන ඉඳලා නවාතැනට 6km ක් විතර තිබුනා , අක්කර පත්තුව හන්දියට ගිහින් වමට තියන පොතුවිල් පාරේ 1.5km විතර ගියාම තමයි අපේ නවාතැන තිබුනේ. අක්කරපත්තු පොලිසිය තිබුනෙත් පොතුවිල් පාරේ අපේ නවාතැනට මෙහායින්. අක්කරපත්තුව හන්දියට කලින් පොඩි ෂොට් කට එකක් තිබුන ක්වාටස් එකට යන්න පොලිසිය ඉස්සරහින් නොගිහින් , හැබැයි වාහන යන්න බෑ එකේ.

අදාළ දවසේ අපි සමන්ගේ පොට් එකේ සප්පායම් වෙලා පිටත් වෙන්න ආවට  එදවස් ටිකේම අක්කරපත්තු හන්දියේ පොලිසියෙන් හිටපු නිසා මම කිව්වා වාහනෙන් යන්න බෑ අද ෂෝට්කට් එකෙන් පයින් යමු කියල. වෙලාවත් පාන්දර 2කට විතර ඇති  ,අපි 3 දෙනෙක් තමයි යන්න හිටියේ. අපිට පයින් යන්න දෙන්න බෑ කියල අපේ හිටපු JCB මල්ලි සමන්ත අයියගේ බයිසිකලෙත් අරන් අවා අපිව ගිහින් දාල එන්න. අපි තුන් දෙනයි පදින එකයි හතරක් යනවා දැන් බයිසිකලේ. හන්දියට කලින් තිබුන ෂොට් කට් පාරට කලින් තියන රෑ කඩයක් ගාව අපිට පේනවා වාහනයක් නවත්තලා තියනවා ලඟට කිට්ටු වෙනකොට යුනිෆෝම් එකක්  දැක්ක ගමන් බයිසිකලේ පැදපු JCB එකා බයිසිකලේ නවත්තල දුවන්න ගත්තා . පිළිවෙල හිටපු උන් ඔක්කොම දුවනවා අතුරු පාරක.  . මමත් පොඩි දුරක් දිව්වට හති නිසා නැවතුනා . නැවතිලා මං ෆෝන් එකේ හෙඩ්   සෙට් එකත් කනේ ගහගන පයින් යනවා,  පස්සෙන් දුවගන ආපු පොලිස් මාමල මාවත් පහුකරගන අරුන්ගේ පස්සේ දිව්වා. දුවද්දී එක්කෙනෙක් මගෙන් ඇහුව යන්නේ කොහෙද කියල . මංකිව්වා  කාමරේට යනවා කියලා .එයාලට මාව මීටර් නෑ පොඩි නිසා බයිසිකලේ ආපු සෙට් එකේ හිටිය කියලා


මං දැන් අස්සෙන් අස්සෙන් ගිහිල්ල යන්නත් පොතුවිල්   පාරට වැටුන. හුටා එත් තාම පොලිසිය පහුවෙලා
නෑ . පොලිසිය ඉස්සරහ අර කඩේ ගාව තිබුන පොලිස් වාහනෙත් තියනවා. අනිත් උන් ආගිය අතක් නෑ . බයිසිකලෙත් අතන කඩේ ගාව  මං සැහෙන වෙලාවක් බලන් ඉඳල හෙමිට හොර වගේ යනවා එතනින්, පහු කරගන ගියත් කොහෙද හිටපු අර දුවපු පොලිස් කාරයෙකුට මගේ ඇඳුම මතක තිබුල අත්පොඩියක් ගහල මට කතා කරා.
මෙහෙ කොහෙද යන්නේ කියල මගෙන් අහපි . මන් යන්නේ කාමරේට කියල කිව්වට එයාලට  සැකෙකුත් හිතුන ,මෙච්චර දුර පයින් අවේ මොකද අරවද මේවද මගෙන් අහනවා , මං ඉතින් රටේ නැති බොරු කියා කියා ඉන්න ගමන් වැඩේ කෙළවුණේ  මගේ ෆොන් එකට අපේ එකෙක් කෝල් එකක් ගත්ත නිසා. මන් ෆෝන් එක ආන්සර් නොකර ඉන්නකොට මට බල කරා කතාකරන්න . දැන් මොකද කරන්නේ ආන්සර් කරා මාත්, ආන්සර් කරපු ගමන් උගෙන් ප්‍රශ්න ගොඩයි.පොලිසියටත් ඇහෙනවා ,  දැන් ඉතින් බොරු කියල වැඩක් නැති නිසා මන් ඇත්තම කතන්දරේ කිව්වා. තවත් කේස් එකක් උනේ අපි ආපු බයිසිකලේ පිටිපස්සේ තිබුනා සමන්ත අයියගේ ටූල් කිට් එක මොකද එයා අපේ මැකනික් විදියටනේ හිටියේ ඉතින් යන යන තැන ටුල් කිට් එකත් අරන් තමයි මන් ගියේ. පොලියියෙන් කියනවා දැන් තමුසෙලා ගෙවල් බිඳින්න යනවද කවුද දන්නේ ආයුධත් තිබුනා. අරක මේක , මං කිව්වා දැන් ඔයාලට මන් කියන එක විස්වාස නැත්තම්  යන්  කියල ඔෆිස් එක ගාවට එතන ඉන්න අයගෙන් අහන්න කියල. මං  කියන්න ඇත්තද බොරුද කියල.
දැන් මවත් ජීප් එකේ දාගන යනවා අපි සෙට් වෙච්ච ඔෆිස් එක ගාව සමන්ගේ කාමරේට. පොලිසියෙන් ගිහින් මව පෙන්නන්නේ නැතුව සමන්ගෙන් ඇහුව මොකද උනේ කියලා. හරි දෙන්නම එකම කතන්දරේ කිව්වේ. දැන් මාව පෙන්නුවා ජීප් එකේ ඉන්නවා. මිනිහ දැන් අඬනවා පොලිසියට මාව බස්සන්න  ඕන නම් මිනිහව දාගන යන්න මාව  බස්සලා කියල. . දැන් පොලිසියට තේරුනා මගේ මෙතැන තනතුරත්  ඒ එක්කම මගේ ගම රට අහද්දී අපේ ගමට කිට්ටු පොලිසියේ කෙනෙකුත් හිටපු නිසා මාව බැස්සුවා ජීප් එකෙන් , අනිත් දුවපු උන්ට පොලිසියට එන්න කිව්වා බයිසිකලේ ඕනනම්. රෑම බයිසිකලේ අයිති සමන්ත අයියත් ඇහැරවගන පොලිසියට  කට්ටිය එක්කන් ගිහින් වැඩේ බේරුමක් කරගත්තා දුරදිග යන්න කලින්. 

No comments:

Post a Comment

බාල්දු කථා

ලව් ලොක්

  මේ  තියෙන්නේ  මං දවස ගානෙ  උදේ හවස වැඩට  යන එන පාරේ තියන පාලමක ඇන්ද. මේක පයින් යන මිනිසුන්ටයි පුට්බයිසිකල් වලටයි විතරක් තියෙන පාලමක්. පාලම...