ස්මෝක් කොන්ට්‍රොලර්



මම කන්තලේ වැඩ කරපු දවස් වල අපිත් එක්ක වැඩ කරා මහත්තයෙක් නම ධුමපාල අපේ කන්සල්ටන්ට් ගාව ලැබ් එකට හිටියේ එයා. වයසක වුනාට හරි විනෝදෙන් හිටපු මනුස්සයා. ළමයි හිටියෙත් නැති නිසා ලඟින් ගෙයක් අරගන වයිෆ් එක්කම පදිංචි වෙලා හිටියේ. අපේ හිටපු ප්‍රංස කාරයෝ තමයි එයාට ඔහොම කතාකරේ ස්මෝක් කොන්ට්‍රොලර් කියලා විහිලුවට එයාගේ නම ඉංග්‍රීසියට පරිවර්තනය කරලා.
ධුමපාල මහත්තයා ටිකක් බිව්වම හොඳ හොඳ කතා කියනවා. එක දවසක් එයාලගේ කම්පනියේ කට්ටිය ට්‍රින්කෝ ගිහිල්ලා පාර්ටියකට ධුමපාල මහත්තයත් ටිකක් වැඩිපුර අරගන එදා.කට්ටිය ගිහින් තිබුනේ වෑන් එහෙක , එන ගමන් කට්ටිය ධුමපාල මහත්තයවත් ගේ ගාවින් බස්සගන  ගිහිල්ලා.
පහුවද උදේ ධුමපාල මහත්තය ඔෆිස් එකට ඇවිල්ල කියනවලු අහ්හ් මාර වැඩේ නේද වුනේ අපේ ගේ ගාව ඊයේ , වෑන් එක පෙරලුනා නේද කියල. එතකොට අනිත් කට්ටිය කිව්වලු වෑන් එක නම් එහෙමම තිබුනා හැබැයි බැස්ස ගමන් ඔයා බල්ටි දෙකක් ගහලයි ගෙදරට ගියේ කියල.
 තව දවසක් ඔහොම කට්ටිය සෙට් වෙලා ඒ වගේම ධුමපාල මහත්තයා ගේ ගාවින් බැස්සුවහම . මිනිහ කියනවලු මේක මගේ ගේ නෙවෙයි මේ වෙන කොහේද ගෙනත් දාලා කියලා. කට්ටිය කොච්චර කිව්වත් මේ එයාගේ ගේම තමයි කියල පිළිගන්නෙම නෑලු . පස්සේ ධුමපාල මහත්තයාම කිව්වලු හා එන්න කියන්නකෝ මේ ගෙදර ඉන්න ගෑණු කෙනාට ඒ අපේ නෝනා නම් මං පිළිගන්නම් කියලා මේ අපේ ගෙදර තමයි කියල. කට්ටිය යන්තම් නෝනව ඇහැරවගන පෙන්නුවට පස්සේ  ධුමපාල මහත්තයා කිව්වලු ආ හරි හරි මේ ඉන්නේ මගේ නෝනා තමයි දැන් මං යන්නම් කියලා.

No comments:

Post a Comment

බාල්දු කථා

ලව් ලොක්

  මේ  තියෙන්නේ  මං දවස ගානෙ  උදේ හවස වැඩට  යන එන පාරේ තියන පාලමක ඇන්ද. මේක පයින් යන මිනිසුන්ටයි පුට්බයිසිකල් වලටයි විතරක් තියෙන පාලමක්. පාලම...